ABF Research is hard bezig om de beheeromgeving van Ballroom te verbeteren. U kunt vast een aantal onderdelen gebruiken in de nieuwe beheeromgeving. Heeft u feedback? Laat het ons dan weten door te mailen naar support@swing.eu.
Heb je als schoolbestuur inloggegevens nodig om in te loggen bij het dashboard van de Benchmark PO&VO of wil je een extra account? Dat kan eenvoudig door een mail te sturen naar benchmark@povosi.nl.
Tijdens de webinar ‘Hoe werkt de Benchmark PO&VO?’ op 13 en 14 januari hebben leden hun eerste ervaringen met de benchmark met elkaar kunnen delen.
Benieuwd naar de eerste Benchmark PO&VO, dook Wim Kokx na de ALV van de VO-raad op 26 november jl. in zijn ‘eigen’ data en was positief verrast.
Dit keer legt Ingrid Sluiter uit waarom zoveel mogelijk schoolbesturen moeten deelnemen aan de benchmark.
Waarom moeten zoveel mogelijk schoolbesturen deelnemen aan de Benchmark PO&VO? Ewald van Vliet legt uit.
Michel Dankers (stichting Voortgezet Onderwijs Regio Meijerijstad), Ingrid Sluiter (SKPO Eindhoven) en Ewald van Vliet (Lucas Onderwijs regio Haaglanden) vertellen wat de benchmark voor hen betekent.
Op 19 en 26 november is het zover: de presentatie van de eerste Benchmark PO&VO vindt plaats tijdens de Algemene Ledenvergaderingen (ALV’s) van de PO-Raad en de VO-raad.
Deze animatie laat zien hoe je Benchmark PO&VO kunt gebruiken.
Eind 2019 stemden leden van de PO-Raad en de VO-raad in met de ontwikkeling van een Benchmark PO&VO. Bestuurders, controllers en stafmedewerkers gaven in grote getalen gehoor aan de oproep om mee te denken over de inrichting. We spraken met drie deelnemers na de werksessies over de verdere ontwikkeling van de benchmark: het wordt veel meer dan een pakket aan cijfers...
Wat is de Benchmark PO&VO? Waarom is het juist nu belangrijk om een benchmark te ontwikkelen? Kan ik als schoolbestuurder invloed uitoefenen op de inhoud van de benchmark?
De VO-raad verkent samen met de PO-Raad de mogelijkheid van een benchmark. Beide ALV’s bespreken dit plan op de komende Algemene Ledenvergadering. Wat houdt zo’n benchmark in en hoe kunnen scholen, schoolbesturen en de sector deze benutten?